2009. augusztus 28., péntek

Apróságaim - My trifles

Apróságaimat láthatod ezen a képen. A múlt nyár óta készültek. Imádom őket.

My trifles. I love them. A made them since last summer.


A tulipános kulcstartó. A mintát a neten találtam. Sajnos, még a blog előtti időkben, így nem tudom veletek megosztani, honnan való, de ha valakit érdekel, szívesen elmondom hogyan készül.

This is the tulip keyholder. Its pattern was found on the net before I made my blog, so I could't tell you, where I found it. But, I can tell you, how you can do this. Please, leave a comment, if you are interested in this tulip keyholder.

A szíves pénztárca. Az egyik kedvenc mintám a kunyhó és ehhez a pénztárcához kettőt is kellett csinálnom. Volt néhány darabka romantikus anyagom. Még Angliából hoztam magammal. Kedves angol foltvarró barátaimtól kaptam. Köszönet érte.

A heart purse. I love doing this. One of my favourite pattern is log cabin. And I had to make two log cabins for this purse. I had some romantic fabric. I got them from my English friends, when I was in England. Thank you for them.


Az utolsó képen az én japán szütyőmet láthatjátok. 40 különböző négyzetet használtam fel hozzá és 24 piros és fehér gyöngyöt. Az eredeti mintán azonban nem gyöngyök, hanem gombok voltak! De nekem így jobban tetszik!

And the last picture you can see my Japanese purse. I had to make this from 40 different colour squares. I used 24 red and white pearls. But on the original pattern were buttons, not pearls.
But I love it with pearls not buttons. And you?


4 megjegyzés:

  1. Hi Judit! Your stitched creations are so lovely! That little heart purse is just the cutest little thing. Beautiful quilting! Hugs, Paulette :o)

    VálaszTörlés
  2. Thank you Paulette! :) My favourite is heart purse too. Hugs: Judit

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a kis szüttyőd. Én most ismerkedek a foltvarrással.

    VálaszTörlés
  4. A tulipános kulcstartó leírásával én is találkoztam egy francia blogban. Le is mentettem a Kedvencek köze, csak sajnos "elszállt a gépem" és az újratelepítés után elvesztek a korábbi mentések. De nem adtam fel, amint megtalálom, megírom neked!

    VálaszTörlés