2009. december 22., kedd

Ajándékok - Christmas presents


A Hungarian Christmas játékban Móni készített nekem ajándékot. Rengeteg gyönyörűség lapult a csomagban, mint láthatjátok. Nem győztem bontogatni... :) Gyönyörű karácsonyi anyagok, aprólékos munkával, nagyon nagyon kis öltésekkel készült gyönyörű gyertyás hímzés, hűtőmágnes és sok sok finomság... mintha Móni tudta volna, mennyire szeretem az édességeket! :)
Természetesen kék hímzőfonal és sok sok finom tea is előkerült a csomagból. :)
Nagyon köszönöm Móni!:)

Moni made a Christmas present for me in Hungarian Christmas. Her presents are womderful!!!! Very nice Xmas fabric, blue threads, very little and cute cross-stich embroidey Christmas tree ornament, a lot of Christmas fondans and tea....
Thank you very much Moni. :):)



A Hungarian Christmas játék keretében én Vikinek voltam az Angyalkája. Vikihez már odaért a csomag, ezért megmutathatom nektek is. :)

I joined to Hungarian Christmas, so I had to make christmas present for Viki. Viki has received this pacakage. I can show it for you too. :)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szívesen, örülök, hogy örülsz / örültél neki! :)
    Boldog karácsonyt mégegyszer! :)

    VálaszTörlés