2010. április 2., péntek

PIF ajándékom - My PIF present

Még tavaly októberben csatlakoztam Abile által meghirdetett PIF játékhoz. Izgatottan vártam a fejleményeket. Néhány nappal ezelőtt Abile üzenetéből megtudtam, hamarosan hatalmas meglepetés érkezik hozzám.

Last year, in October I joined to PIF. I was very excited. I got a wonderful message some days ago. Abile wrote she had sent my PIF present.

Fantasztikus kincseket leltem benne. Ti is láthatjátok a képeken. :) Csodaszép hímzőfonal, finom teák és csoki, és az a bűbájos tyúkocska! Igazi húsvéti csoda! A gyönyörű patchwork ajándékoktól már szóhoz sem jutottam!!:)

I found fantastic treasures in the package: threads, tea, fine chocolate, little Easter hen and wonderful patchwork things.


Természetesen még valamit rejtett a csomag: Pécs idei programjait. :)
Nagyon-nagyon köszönöm, Anikó. :) Igazi meglepetést és felejthetetlen húsvétot szereztél nekem. :)

I found an another present too in the envilope: programs of Pécs in 2010.
Thank you very much, Anikó. :) I'll have fantastic Easter this year. :)

1 megjegyzés: