2014. augusztus 17., vasárnap

Biblia borító - Bible cover

Üdvözöllek benneteket! Nagyon-nagyon régóta nem írtam, ennek több oka is van. Az első, hogy a tanév közben annyi időm sem volt, hogy saját szórakozásomra leüljek a számítógép elé. Erre mondhatnátok, hogy bizony már javában nyári szünet van! Teljesen igaz. A nyári szünetem nagy része elment a lakásfelújításra, utána meg nyaralni mentünk. Később majd arról is teszek fel képeket!:) Közben természetesen kézimunkáztam is. Az egyik épp ma készült el, erről írok most.


Egy biblia-borítót készítettem a fiam jövendőbeli menyasszonya számára.


Ez az első, ilyen lányos művem. A fiamnak már többet is készítettem, mindennapi használatra, de azokat nem hímeztem ki. Remélem, tetszeni fog a Vivinek. Igazi meglepetés, nem is tud róla.


Készült bele egy könyvjelző is, csipke és szatén szalag felhasználásával.
A borító elejére keresztneve kezdőbetűjét hímeztem. :)

I didn't write to you for ages, because of I didn't have enough free time. In July we renewed our house, then in August we went on holiday. I'll set our photos on my blog soon.
But I made some crafts project too. One of them is a Bible cover for my son's girlfriend. I hope, she likes it. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése