2015. június 28., vasárnap

Irma táskája

Nagyon sok az elmaradásom. Csak egyetlen mentségem van: rengeteg elfoglaltságom volt a tanév végén. Most, így tanévzáró után azért egyre több időm lesz. Igyekszem pótolni az elmaradottakat.:)

Kezdem ezzel a táskával.Úgy kezdődött, hogy beneveztem az "Álmaim párnája" pályázatra. Sokat gondolkodtam, milyen mintát varrjak kékfestőből. Több minta is esélyes volt, de nem akartam próba nélkül nekivágni. Két minta került a döntőbe, mindegyik Jinny Beyer mintája. Az első az Evening Star.  Ebből később táskát varrtam ajándékba.:)



A másik szintén Jinny Beyer minta volt, a Star of the Milky Way. Nagyon tetszik, még nem tudom, mi is lesz belőle.:)



És amint az lenni szokott, a pályázatra természetesen egy harmadik mintát varrtam meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése