2009. szeptember 27., vasárnap

Ajándék Beának - Present to Bea


Pénteken az egyik tanítványom nagyon kedves ajándékkal lepett meg: dísztököket kaptam tőle egy kis fonott kosárkában. Nagyon szép, napsárga tökök, amint láthatjátok is a képen. Idevarázsolták a nyarat.
Elhatároztam, én is meglepem valamivel. :) Mivel tudom, hogy szereti a katicákat ( az egyik nekem készített rajzán is volt belőlük ) ezért készítettem neki egy katicás papírzsepi-tartót.
Kíváncsi vagyok, tetszik-e neki.
:)

I got yellow pumpkins ( I'm sorry, but I don't know how do you say in English these pumpkins) on last Friday from my student. I love them, because they are as yellow as the sun. I know that she likes ladybirds ( She drew some ladybirds to me erlier) I decided to make a tissue-holder with ladybirds to her. I wonder.... Does she like it??? I hope.... :)

5 megjegyzés:

  1. Hi Judit, I love the little tissue holder, the ladybirds are so pretty. Kathleen has made a scissor Fob with ladybirds on Lovely!
    Love Jill

    VálaszTörlés
  2. Thank you Jill, yes, I saw Kathleen's nice scissors fob. I left a comment to her.
    :)
    Hugs: Judit

    VálaszTörlés
  3. Judit, she'll love it. What a beautiful gift!
    Hugs, Paulette :o)

    VálaszTörlés
  4. Thank you, Paulette. Sha was very glad. She ( Bea)liked it very much.
    Hugs: Judit
    :)

    VálaszTörlés
  5. Hi Judit , its Kathleen (cottonreel) these pesky little ladybirds are getting everywhere

    Love to you and your family

    VálaszTörlés