2009. szeptember 26., szombat

Mi van nekem? - What have I got?


Melcsillától rendeltem ezt a gyöngyszemet. Már több xszemezőnél láttam, hogy szebbnél szebb ollóik vannak. El sem tudtam képzelni, hol veszik őket? Körülbelül 1 hónappal ezelőtt fedeztem fel Melcsilla blogján egy bejegyzést. Szerencsét próbáltam... és ... most itt van. Ugye milyen szép??
A fimo csipeszekkel ma készültem el. Mint látjátok, még mindig tart a katicás korszakom. :)

I ordered this beautiful scissors from Melcsilla. I saw that some blogger who made wonderful embroideries, had a nice scissors. But I didn't know where they bougth them. And about a month ago I learnt a comment on Melcsilla's blog. I left a comment ad waited...... and.... I Now I have the most beautiful scissors of the world! It is fantastic, isn't it?
I made the fimo clothes peg this afternoon too. You can see I have ladybirds age. :)

2 megjegyzés:

  1. Bájos lett ez a biscornu, s nagyon szép lett a kivitelezése is.
    Az ollód is gyönyörű!

    VálaszTörlés
  2. All of your creations are so beautiful! :o)

    VálaszTörlés