2012. augusztus 16., csütörtök

Gyűszűk - Thimbles

Az új szerelem.:) Persze az ollókhoz sem lettem hűtlen.
It is my new love: thimbles. But I love scissors too, of course.:)


A legelső gyűszűmet a fiamtól kaptam, Drezdából hozta nekem. Aztán vettünk Bécsben és Hollóházán is. Most nyáron, a gyulai nyaralás közben 3 új gyűszűre tettem szert. Képzeljétek, ma itthon is rábukkantam kettőre.:)

My son bought my first thimble in Drezda,and we bought them in Vienna  and in Hollóháza,  but this Summer I bought 3 new thimbles, and today I found other 2 thimbles in my hometown. 

Íme a kezdet...
These are my old thimbles...

... és a nyaralás alatt beszerzett néhány...
... and in this summer I bought these...


... és amiket ma találtam.:)
... and these are my newest.:)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése