2012. augusztus 16., csütörtök

Nagyinégyzet - My new crochet project:)

Anita játékot hirdetett a blogján. Egy szép nagy takarót szeretne készíteni, ehhez kért segítséget. Bármilyen technikával készülhetnek a blokkok, de körbe kell őket horgolni, hogy könnyen összeilleszthetők legyenek. Nagyon tetszett az ötlet, horgolni azonban nem tudtam. Emőke sietett a segítségemre. Végül elkészültek a blokkok és így már jelentkezni is mertem a játékra. Remélem, tetszenek majd Anitának, életem első, de valószínűleg nem utolsó nagyinégyzetei.:)


Anita has a blog, and has a new giveaway. She wants to make a crochet bedcover so she asks to help everybody. I like this idea, but I couldn't do the crochet. But Emőke helped me. So I did four blocks.:) I hope, Anita likes them.:)



5 megjegyzés:

  1. Szuper!Most már drukkolok,hogy meglegyen a takaróra valója,mert nagyon kevés az eddig beérkezett négyzet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, láttam, hogy a határidőt is meghosszabbította az év végéig. :)

      Törlés
  2. Az év végéig?Ezt hol olvastad?Ez azért szemétség lenne azokkal szemben akik a megadott határidőig elküldték a négyzeteket,mert egy nyár azért elég hosszú határidő arra,hogy pár nyomorult négyzet elkészüljön,aki akart ebben részt venni,annak aug. végén ott lesz a csomagja.Vagy rosszul gondolom?
    Judit nem szeretnéd levenni a szóellenőrzést?;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jelentkeztem én is a játékra, és a válaszlevélben írta Anita, ne aggódjak a határidő miatt, mert valószínűleg meghosszabbítja év végéig, mert elég kevés a négyzet. Most látom a blogján, hogy szavazásra bocsátotta a kérdést.

      Törlés
  3. eddig az október a nyerő;-))

    VálaszTörlés